1. Wij hebben kaarten teveel afgenomen, kunnen we deze doorverkopen aan een ander team/kunnen we deze terug geven? Wanneer er vanwege welke reden dan ook kaarten overblijven is het mogelijk om deze aan ons terug te geven. Dit kan door te mailen naar secretaris@usleefvruike.com vóór uiterlijk 10 april. Het geld zal dan binnen 3 weken teruggestort worden op de rekening. Zorg ervoor dat er in de mail duidelijk vermeld staat om hoeveel kaarten het gaat. Het is niet de bedoeling dat overgebleven kaarten tussen teams worden doorverkocht. Dit is omdat wij ervoor willen zorgen dat er een eerlijke verdeling van kaarten is onder de teams. Daarnaast willen wij voorkomen dat er door de hoge vraag om kaarten meer geld wordt betaald voor tickets dan de 40 euro die wij ervoor vragen
  2. Komt er nog een losse kaartverkoop? Er is momenteel ontzettend veel vraag naar extra kaarten. Helaas is het voor ons niet mogelijk om aan deze vraag te voldoen. Omdat we willen voorkomen dat er te veel kaarten worden verkocht en we deze terug moeten vorderen is er per team een maximum afname bij de kaartverkoop. Door de manier waarop onze kaartverkoop in elkaar zit zal pas op het moment dat de inschrijvingen sluiten duidelijk worden of er nog extra kaarten beschikbaar zijn. Wanneer dit zo is zal er meer informatie volgen op de mail en zullen de extra kaarten op een eerlijke manier verdeeld worden over de teams die er behoefte aan hebben. 
  3. Mag onze integratie met meer dan 30 man komen als wij met minder gaan of andersom?  Ja, het is toegestaan om binnen je team te schuiven met de aantallen. Het maakt niet uit wat de verdeling is, zolang de kaarten maar binnen de integratie gehouden worden.
  4. Ik mag geen gluten, wat kan ik drinken op het ULV? Er is op het ULV ook een optie voor gluten intolerante mensen, namelijk de Apple Bandit. Wanneer je gebruik wil maken van deze optie moet je mailen naar secretaris@usleefvruike.com met als onderwerp van de mail: ‘verzoek glutenvrij bandje’. In de mail moet bewijsmateriaal aangeleverd worden waaruit blijkt dat er sprake is van een glutenintolerantie. Wanneer dit verzoek geaccepteerd is zal je dit per mail doorgestuurd krijgen en zal er bij de bandjes een extra bandje geleverd worden waarmee tijdens het ULV Apple Bandit gehaald kan worden (max 2 per keer). In het geval dat je het afgelopen ULV een glutenvrij bandje hebt gekregen is het niet noodzakelijk om nogmaals bewijsmateriaal aan te leveren. Een mail met ‘verzoek tot een glutenvrij bandje’ + naam is dan voldoende.
  5. Zijn er ook dagkaarten verkrijgbaar? Nee, een kaartje is altijd voor zowel de donderdag als vrijdag. Het is wel mogelijk om je bandje na donderdag af te staan aan een teamgenoot. Zie vraag 6.
  6. Ik wil op donderdag komen en mijn teamgenoot op vrijdag, kan ik het bandje doorgeven? Ja, dit kan! Wanneer je gebruik wil maken van deze optie kan je donderdagavond vanaf 20:00 naar de kassa komen. Hier wordt je bandje doorgeknipt en ingenomen en ontvang je een nieuw bandje die je vervolgens aan je teamgenoot kan geven.

Er zijn geen berichten gevonden.

×
Top